پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118451
دولت به دنبال حاشيه سازي نيست /منابع آبي بايد همانند منابع نفتي مديريت شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2874

 

 

  به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از هفت چشمه، علي ربيعي عصر امروز در جمع مردم شهرستان اردل با اشاره به سفر هيئت دولت به استان چهارمحال وبختياري گفت: ما براي خدمت به مردم اين خطه در اينجا حاضر شده‌‌ايم و اميدواريم بتوانيم محروميت‌هاي مردم اين منطقه را از بين ببريم.


وي با اشاره به سياست‌هاي دولت تدبير و اميد خاطرنشان کرد: يکي از سياست‌هاي دولت درک واقعيت‌هاي جامعه است و اين از خصلت‌هاي دولت اعتدال‌محور است.

ربيعي با اشاره به کنترل تورم طي سال جاري اظهار داشت: خوشبختانه نسبت به سال‌هاي گذشته وضعيت کنترل تورم در کشور بهتر شده است.

اين مقام مسئول با اشاره به طرح بيمه درماني همگاني گفت:‌ اميدواريم در اين زمينه که اقدامي بزرگ براي کشور بود، بتوانيم آثار آن را در سلامت جامعه احساس کنيم.

ربيعي با بيان اينکه نمي‌خواهيم صورت مسئله مشکلات مردم را پاک کنيم، گفت: دولت تدبير و اميد رنج محروميت‌هاي مردم اين شهر و استان را درک مي‌کند و اميدواريم در ادامه شيريني تدبير و اميد اين دولت را مردم احساس کنند.

وزير کار تعاون و رفاه اجتماعي در ادامه در خصوص درخواستهاي مهم امام جمعه، فرماندار و مردم شهرستان اردل از دولت يازدهم که شامل احداث سد بهشت آباد، تکميل جاده گورميزه، تونل دشتک، شهرک صنعتي، تامين آب شرب روستاهاي کم آب، اتمام پروژه استخر شنا، احداث مصلي امام خميني (ره) است اظهار کرد: پيگيري و انجام مطالبات مردم وظيفه دولت است و من مطالبات شما را به رييس جمهور محترم ارجاع داده تا هرچه زودتر نسبت به انجام آنها اقدام شود.

ربيعي در پايان در خصوص احداث سد بهشت آباد که شعار مکرر مردم بوده است اظهار کرد: خواسته مردم براي احداث سد بهشت آباد صحيح است اما بايستي با مديريت و کارشناسي انجام گيرد و منابع آبي همانند منابع نفتي مديريت شود زيرا استفاده بهينه آب در توسعه کشور بسيار مهم و يکي از تلاشهاي جدي دولت تدبير است.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html